„eTwinning“ projektas „Vaiko emocinės sveikatos stiprinimas“

Siųsti Versija spausdinimui

Vis dažniau kalbama, kad pasaulyje daugėja vaikų, kurie jautriau reaguoja į aplinką, yra nervingesni, intensyviau išgyvena kritines, stresines situacijas, sunkiau jas įveikia. Seimas 2020-uosius paskelbė Vaikų emocinės gerovės metais, taip siekdamas atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų emocinės gerovės svarbą, gerinti vaikų psichikos sveikatą ir gerovę, o kartu kurti sveikesnę bei laimingesnę visuomenę.
Su kolege iš Alytaus lopšelio-darželio ,,Pušynėlis“ mokytoja metodininke Aušra Jurčiukoniene „eTwinning“ platformoje inicijavome projektą ,,Vaiko emocinės sveikatos stiprinimas“. Per jį dalytasi gerąja darbo patirtimi siekiant vaikų emocinės gerovės. Pedagogai pristatė metodus, grįstus praktikų nauda, vaikų socialinėms ir emocinėms kompetencijoms ugdyti. Savo sukaupta patirtimi, žiniomis, vaikų gebėjimais dalijosi pedagogai iš Raseinių, Panevėžio, Kelmės, Alytaus, Birštono ir Kretingos ikimokyklinio ugdymo įstaigų. Jie „TwinSpace“ puslapiuose skelbė naudojamų priemonių, vykdytų veiklų, prevencinių programų akimirkas su aprašymais ir komentarais. Nuotraukose dominavo pačių pedagogų kurtos priemonės, padedančios ugdytiniams suvokti, ką jaučia patys ir kaip su patiriamomis emocijomis, jausmais tvarkytis, taip pat sugebėti perprasti šalia esančiųjų emocijas.
Emociniu vaiko intelekto ugdymu palankiausias metas pradėti rūpintis kuo jaunesniame amžiuje, nes mažylis kaip kempinė sugeria viską, ką jam siūlome.
Reda Jocienė,
lopšelio-darželio ,,Saulutė“
ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Komentarų nėra