Buvimo laboratorijoje verda gyvenimas

Versija spausdinimui

Raseini? altinio pagrindin? mokykla dalyvauja projekte K?rybin?s partneryst?s.

7 d klas? vykdo veikl? ,,Buvimo laboratorija, kurios tikslas mokini? bendravimo ir bendradarbiavimo ?g?di? pl?tojimas, motyvavimas mokytis kalb?, saviraikos b?d? paieka, pasitik?jimo savimi auginimas, klas?s mikroklimato gerinimas.

Vyksta ?vairios projekto veiklos, atnedamos nauj? min?i? mokytojams ir keisdamas mokini? savijaut?. K?rybos agent? Kristina Gaubien? ir k?rybos praktik? Eugenija Sutkut? veda mokinius ir mokytojus k?rybikumo ugdymo(si) keliu. Vyksta mokom?j? dalyk? ir teatro integruotos pamokos, kuriose mokytojai k?rybikai pritaiko teatro elementus. Pamokas stebi mokyklos administracija, kolegos taip mokom?s vieni i kit?.

Mokiniai noriai dalyvauja Kristinos ir Eugenijos vykdomose veiklose. Pra?jus keliems m?nesiams nuo projekto pradios mokytojai pastebi, kad mokiniai po truput? kei?iasi tapo atidesni vieni kitiems, pastabesni, prad?jo kitaip bendrauti tarpusavyje, pamokose labiau susikaup?, prad?jo dirbti tikslingai.

Mokytojai turi galimyb? pajausti k?rybikumo dvasi?. K?rybos agent? Kristina padovanojo kvapni? vienos valandos sanatorij? mokytojo sielai. M?gavom?s ?vairiomis kvapiosiomis substancijomis, pajaut?me eterini? aliej? poveik? k?nui bei emocijoms.

K?rybos praktik? Eugenija pasidalino su mokyklos mokytojais k?rybikais metodais aidimais, kuriuos iband?me praktikai, patar?, kaip ir kada juos naudoti.

Eugenijos kvietimu m?s? mokykloje lank?si trup? ,,Impro 241. Trys jauni mon?s Rokas, Adomas ir Julius demonstravo improvizacijos men?. Akt? sal?je atuntokai ir septintokai tur?jo galimyb? pamatyti improvizacijos diaugsm?, dalyvauti k?rybos procese. Buvo smagu matyti, kaip mokiniai atsipalaidavo, jaut?si dr?sesni, labiau pasitikintys savimi.

G. Barakauskien?,
7 d klas?s vadov?

Komentarų nėra