„eTwinning“ projektas „Vaiko emocin?s sveikatos stiprinimas“

[1]Vis dažniau kalbama, kad pasaulyje daug?ja vaik?, kurie jautriau reaguoja ? aplink?, yra nervingesni, intensyviau išgyvena kritines, stresines situacijas, sunkiau jas ?veikia. Seimas 2020-uosius paskelb? Vaik? emocin?s gerov?s metais, taip siekdamas atkreipti visuomen?s d?mes? ? vaik? emocin?s gerov?s svarb?, gerinti vaik? psichikos sveikat? ir gerov?, o kartu kurti sveikesn? bei laimingesn? visuomen?.
Su kolege iš Alytaus lopšelio-darželio ,,Pušyn?lis“ mokytoja metodininke Aušra Jur?iukoniene „eTwinning“ platformoje inicijavome projekt? ,,Vaiko emocin?s sveikatos stiprinimas“. Per j? dalytasi ger?ja darbo patirtimi siekiant vaik? emocin?s gerov?s. Pedagogai pristat? metodus, gr?stus praktik? nauda, vaik? socialin?ms ir emocin?ms kompetencijoms ugdyti. Savo sukaupta patirtimi, žiniomis, vaik? geb?jimais dalijosi pedagogai iš Raseini?, Panev?žio, Kelm?s, Alytaus, Birštono ir Kretingos ikimokyklinio ugdymo ?staig?. Jie „TwinSpace“ puslapiuose skelb? naudojam? priemoni?, vykdyt? veikl?, prevencini? program? akimirkas su aprašymais ir komentarais. Nuotraukose dominavo pa?i? pedagog? kurtos priemon?s, padedan?ios ugdytiniams suvokti, k? jau?ia patys ir kaip su patiriamomis emocijomis, jausmais tvarkytis, taip pat sugeb?ti perprasti šalia esan?i?j? emocijas.
Emociniu vaiko intelekto ugdymu palankiausias metas prad?ti r?pintis kuo jaunesniame amžiuje, nes mažylis kaip kempin? sugeria visk?, k? jam si?lome.
Reda Jocien?,
lopšelio-darželio ,,Saulut?“
ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodinink?