Gervinės „Kukučio“ pramogų ir nuotykių kelionė

Siųsti Versija spausdinimui

Nuo balandžio pabaigos, laimėjus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos finansuojamą projektą, Gervinėje pradėjo veikti vaikų dienos centras „Kukutis“.
Sušvelninus karantino sąlygas kartu su mažaisiais per Vaikų gynimo dienos šventę „Virš debesų“ oficialiai atidarėme centrą. Vaikučiai ir jų tėveliai buvo supažindinti su planuojamomis veiklomis, o jų numatyta labai daug ir įvairių – kas savaitę renkamės bendruomenės namuose, kur vyksta įvairūs užsiėmimai, žaidimai, edukacijos, pamokėlės. Šis dienos centras tikriausiai ne toks kaip visi – čia lankytojai – nuo 2 metukų iki net 18 metų!
Birželio 27-osios rytą „Kukučio“ lankytojai kartu su tėveliais, močiutėmis ar broliais, sesėmis leidosi į ilgą kelionę – ekskursiją Klaipėdos rajone, kur aplankė Dinozaurų parką ir Baltijos jūrą.
Visi tvarkingai susėdę besilaikydami taisyklių, prisisegę saugos diržus, judėjome Radailiuose įsikūrusio Dinozaurų parko link. Ten kiekvienas rado veiklos ir pramogų: kartu apžiūrėjome judančius ir riaumojančius dinozaurus, šokinėjome ant įvairiausio dydžio batutų, važinėjomės netradiciniais dviračiais, žaidėme biliardą spardydami kamuolius, supomės karuselėmis, plaukiojome vandens dviračiais, žiūrėjome 5D filmą.
Vėliau kartu papietavę Radailių dvaro restorane, pasistiprinę ir atsipūtę nuo karštos saulės, dar kartą nėrėme į linksmybes. Kas apsilankė „Grožio salone“, o kas dar išbandė įvairiausias laipynes „Tarzanų parke“ ar apžiūrėjo mini zoologijos sodą. Jame buvo galima ne tik iš arti pamatyti alpakų, triušiukų, ožkyčių, bet ir gyvūnus paglostyti.
Po tiek įspūdžių, pramogų ir atradimų sėdome į autobusą ir vykome pasisveikinti su jūra. Kai kam šis pasisveikinimas gyvenime buvo pirmas, taigi gerų emocijų, šypsenų netrūko. Visi išsimaudė, statė smėlio pilis ir nerūpestingai dūko.
Pavargę, kupini emocijų grįžome namo. Ši kelionė pirma, tačiau tikrai ne paskutinė, vasara dar tik prasidėjo!
Vaikų dienos centro lankytojų kelionė autobusu, bilietai ir pietūs apmokėti iš Vaikų dienos centro projekto.