Grafinio dizaino pamoka Ilgiiuose

Versija spausdinimui

Birelio 5 d. Ilgii? mokykloje-daugiafunkciame centre lank?si Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA), vykdan?ios projekt? Vyresni?j? klasi? moksleivi? vizualin?s komunikacijos ratingumo didinimas, narys Jonas Liugaila.
Susitikime pirmiausia isiaikinome, kas yra dizainas, po to
kas yra grafinis dizainas. Paskui jau gal?jome aptarti kai kuri? mums pa?stam? objekt? dizain?. Prad?jome nuo mus supan?i? kelio enkl?, suinojome, kod?l danai naudojama raudona, m?lyna spalvos, pasteb?jome, kad danai vaizduojama tai, ko iais laikais nebeb?na, pvz., kelio darb? enkle vaizduojamas mogus su kastuvu, nors iais laikais beveik viskas automatizuota.
Taip pat kalb?jome apie skelbim? dizain?, supratome, koks turi b?ti skelbimas, kad jis isiskirt? i kit?, patraukt? praeinan?iojo d?mes?. Kad dar geriau suvoktume, kaip mog? veikia tekstas ir kaip paveiksl?lis, enklai, simboliai, prisimin?me tris pra?jusios dienos ?vykius ir juos pavaizdavome pieiniu, taip pat prid?jome ir emocij?, parodan?i?, kaip mes tada jaut?m?s. V?liau, susiskirst? ? grupes pagal aprangos, ivaizdos viesum?, steng?m?s atsp?ti draugo dienos ?vykius. Atsp?ti buvo nesunku, visiems puikiai sek?si.
Paskutin? uduotis ?velgti kok? nors tr?kum? ir sukurti plakat?, skatinant? sutvarkyti problem?. Kadangi tur?jome nedaug laiko, ikart ?m?m?s darbo ir pasinaudodami naujomis iniomis suk?r?me rykius, atkreipian?ius d?mes? plakatus. Juos pristat?me kitiems atsakydami ? klausimus, kam skirti ir kur tur?t? kab?ti, iklaus?me draug? ir sve?io komentar?.
Pabaigoje aptar?me, kas mums labiausiai patiko ir kaip mes jau?iam?s. Nuotaika buvo gera, buvo smagu leisti laik? usiimant tokia veikla. Sutar?me ir toliau bendradarbiauti su LGDA.
Ignas Rupeika
10 klas?s mokinys

Komentarų nėra