Inovatyvios ugdymo id?jos Raseini? lopelyje-darelyje Saulut?

Versija spausdinimui

?vairios ugdymo(si) programos bei moksliniai altiniai byloja, kad vaik? ugdymas(is) aplinkoje yra vienas priimtiniausi? mokymo(si) b?d?. Tai ypa? svarbu Raseini? lopelyje-darelyje Saulut?, nes veikla vykdoma remiantis Reggio Emilia ugdymo sistemos id?jomis, kai aplinka ?vardijama kaip tre?iasis pedagogas.
Siekiant sukurti vaikui palanki? ugdymo(si) aplink?, svarbu atsivelgti ? vaiko savitum?, pasteb?ti jo gyvenimo ritm?, charakterio savybes, jo viet? socialin?je aplinkoje, fizinius bei psichinius poreikius, galimybes, gyvenimo ir ugdymo(si) s?lygas. Priemon?s ir b?dai, naudojami vaik? ugdymo(si) procese, tur?t? atspind?ti io laikme?io dvasi?. iuolaikin?je informacin?je visuomen?je, pla?iai paplitus technologijoms, poky?iai, vykstantys suaugusi?j? bendruomen?je, kei?ia ir pedagogini? id?j?, metod? ir b?d? sistem?. iuolaikin?s inovatyvios ugdymo priemon?s yra skirtos ne tiktai pradiuginti vaik?, suteikti malon? regin? ar aidimo malonum?, bet svarbios ir jo pasiekim? ugdymui(si).
Nuo 2017 m. liepos m?nesio lopelio-darelio Saulut? ugdytiniai jau turi galimyb? ugdytis jud?dami ant interaktyvi? grind?. Tai inovatyvi ugdomoji priemon?, skirta vaik? judesi? koordinavimui, reakcijai, k?rybikumui bei loginiam m?stymui lavinti. Vaikai turi galimyb? susipainti su ab?c?le, planetomis, rinkti miko g?rybes arba tiesiog aisti tokius smagius aidimus kaip futbolas ir boulingas, kai lauke lyja lietus. i priemon? taip pat puikiai tinka vaikams, turintiems speciali?j? ugdymosi poreiki?. Naudojant inovatyvi? priemon? tenkinami pagrindiniai vaiko poreikiai aidimas, jud?jimas, ugdomi geb?jimai, ple?iama patirtis, utikrinamas pozityvi? tarpusavio santyki? palaikymas ir gera emocin? savijauta ugdomas emocinis intelektas.
Indr? Matevi?ien?,
lopelio-darelio direktor?

Komentarų nėra