?sib?g?ja laim?to Erasmus+ projekto paruoiamieji darbai

Versija spausdinimui

Jau kur? laik? Raseini? rajono vietimo pagalbos tarnyboje buvo brandinama mintis pasisemti patirties kitose alyse dalyvaujant main? programose. Vieniems ?gyvendinti i? id?j? buvo kiek nedr?su, tod?l nusprend?me suburti kelet? kaimynini? ?staig?, vykdan?i? neformal?j? suaugusi?j? vietim?, ir parengti bendr? projekt?. Taip gim? projektas main? programai Konsorciumo nari? neformalaus vietimo organizavimo geb?jim? tobulinimas, remiantis Italijos patirtimi. ios id?jos sumanytoja ir pagrindin? autor? Raseini? rajono vietimo pagalbos tarnybos direktoriaus pavaduotoja Silva Morkevi?ien?. Prie m?s? komandos prisijung? Maeiki? ir Teli? vietimo centrai, Kelm?s rajono savivaldyb?s suaugusi?j? mokymo centras, Radvilikio rajono savivaldyb?s vietimo ir sporto paslaug? centras.
?gyvendinant projekt? spalio 1421 dienomis planuojami savait?s mokymai Sicilijoje, kur mokym? dalyviai tur?s puiki? galimyb? susipainti su ?vairiais vietimo b?dais ir priemon?mis suaugusiesiems Italijoje, gal?s keistis ger?ja patirtimi bendraudami tarpusavyje ir su lektoriais maose bendruomen?se skirtingose socialin?se ir kult?rin?se aplinkose, tobulins usienio kalb? inias, o sugr?? parengs projektus dalyvi? organizacijoms, kurie bus pagr?sti Italijoje ?gytomis iniomis ir patirtimis.
Projekte dalyvauja 12 dalyvi? i 4 ?staig?, tod?l norint susipainti ir prad?ti paruoiamuosius darbus birelio 28 dien? visi susirinko Raseini? rajono vietimo pagalbos tarnyboje, kur buvo pristatytos projekto veiklos, finansavimo galimyb?s, planuojam? mobilumo programos rezultat? taikymo, vieinimo ?gyvendinimo pasinaudojant Epale platforma (Europos suaugusi?j? mokymosi elektronin? platforma), personalo atrankos skaidrumo laikymosi principai ir kiti klausimai.
Erasmus+ projektuose dalyvavusios ?staigos pasidalijo savo ger?ja patirti ?gyvendinant tokio pob?dio projektus. Projekto dalyviai isak? savo l?kes?ius: susipainti su suaugusi?j? neformaliojo vietimo sistema Italijoje, j? palyginti su kit? ali? sistemomis ir pritaikyti geriausius momentus savo darbe, susidaryti Italijos andragogo portret?, isiaikinti Tre?iojo amiaus universiteto dalyvi? mokymosi poreikius, tikslus, metodologij?, pamatyti, kaip atrodo suaugusi?j? neformaliojo vietimo erdv?s Italijoje ir kt.
inome, kad italai gars?ja savo bendruomenikumu. Ten mon?s po darbo, vakarais daug laiko praleidia bendraudami vieni su kitais, o pas mus to stinga (ypa? kalbant apie vyresnio amiaus mones). Tod?l tikim?s, kad mokymai Italijoje leis pajusti, igyventi bendryst? ir parsiveti id?j?, kaip tai galima pritaikyti pas mus.
Informacij? pareng?
Vaida Jakaitien?

Komentarų nėra