2019 spalio
Šeštadienis

Paieška

• Sorry, there are no polls available at the moment.
  • Kelionė po Estiją

Siųsti Versija spausdinimui

Ankstų šeštadienio rytą autobusas iš Ariogalos pajudėjo Estijos link. Meilutė Karaktinavičienė, dirbanti Raseinių neįgaliųjų dienos užimtumo centro Ariogalos kabinete, suorganizavo ekskursiją į Estiją – Talino senamiestį ir Saremos salą.
    Iš Virtsu uosto keltu plaukėme į Muhu salą ir autobusu pasiekėme Saremos salą. Visus stebino neįprastas peizažas: akmenų luitai, kadagynai, miškai. Aplankėme Koguvos kaimą, panašų į mūsų Rumšiškes, viskas tradiciška, salos gyventojai laikosi salos tradicijų iki šių dienų. Anglos miestelyje matėme penkių medinių vėjo malūnų kompleksą vienoje vietoje.
    Įspūdinga Baltijos jūros panorama atsiveria nuo 20 metrų aukščio Pangos skardžio. Saremos salos sostinėje Kuresarėje aplankėme XIV a. vyskupų pilį-tvirtovę. Susižavėjome Kalio meteoritinio kraterio ežeriuku. Keltu grįžome į Virtsu uostą ir kitą dieną mūsų laukė Talinas. Pėsčiomis tęsėme ekskursiją po Talino senamiestį, kur nuo XIV a. rotušės bokšto mus pasveikino Talino simbolis Senasis Tomas. Kiekviename mieste yra siaurų gatvelių, o Taline tai Trumposios kojos gatvelė Aukštutiniame Taline. Čia IX a. pastatytoje tvirtovėje įsikūręs Estijos parlamentas. Žemutinį Taliną apžiūrėjome iš apžvalgos aikštelių, o nusileidome į jį Ilgosios kojos gatve.
    Pažintis su Talinu įsimintina ir norisi Estijos sostinę aplankyti dar kartą.
    Janina Vaivadienė,
    kabineto lankytoja

1 Komentaras

1. bilietai

2019 - 08 -12 17:16

Mes kai keliavom Į Suomiją su keltu, kėlėmės pro Taliną, tai labai labai patiko. Vaizdingas maršrutas, keltu irgi buvo ypatingai smagu keltis vaikams, bilietai įperkami,o įspūdžiai – nerealūs..