Koleg? patirtis žadina mint?

[1]Matematika yra bene patvariausias žmonijos ?rankis ir kalba, ta?iau kai kurie dalykai ir joje pasikeit?. Matematiniai skai?iavimai tampa mažiau svarb?s, nes kompiuteriai tuos veiksmus atlieka daug grei?iau ir tiksliau. Svarbu giliai išmanyti matematines id?jas, principus, „matematiškai“ m?styti. Be toki? žini? ir geb?jim? negalima suvokti kasdieniniame gyvenime mus supan?i? duomen?, skai?i?, problem?, reiškini?.
Kaip spr?sti šiuos matematinio raštingumo išš?kius? Kaip ir ko mokyti šiuolaikinius vaikus? Prezidento Jono Žemai?io gimnazijos matematikos mokytojos jau kelet? met? organizuoja forum? „Koleg? patirtis žadina mint?“. Spalio 29 dien? šiame renginyje dalyvavo ir Kelm?s rajono matematikos mokytojai. Buvo perskaityta 12 pranešim?. Nuo ko priklauso s?km? mokant matematikos? Kokie mokini? l?kes?iai ir ?sivertinimas matematikos pamokose? Kaip atrodo matematika ir matematikos pamoka mokini? akimis? Kokia yra istorini? uždavini? derm? matematikos ugdymo procese? Apie tai kalb?jo forume mokytojai. Jie dalijosi patirtimi vedant ir organizuojant netradicines pamokas bei veiklas. Daug d?mesio buvo skirta ir projektinei veiklai aptarti. Pristatytas ESSF projektas „Aštunt? klasi? matematikos pasiekim? gerinimas Kelm?s rajono partnerin?se mokyklose“. Forume kalb?ta apie inkliuzinio mokymo modelio, apie patyriminio mokymo taikym? matematikos pamokose.
Ši matematikos mokytoj? metodin? diena baig?si edukacine programa Raseini? krašto istorijos muziejuje.
Prezidento Jono žemai?io gimnazijos mokytojos už pagalb? organizuojant forum? d?koja Švietimo pagalbos tarnybos metodininkei Saulei Sitavi?ienei, Krašto istorijos muziejaus muziejininkei Linai Kantautienei, gimnazijos direktoriaus pavaduotojai ugdymui Renatai Ulvidienei. Pavasar? matematikos mokytojai nutar? susitikti Kelm?je.
Angel? Daktarien?,
rajono matematikos mokytoj? metodinio
b?relio pirminink?