2017 spalio
Sekmadienis

Paieška

• Sorry, there are no polls available at the moment.
  • Prizas – kelionė į Naisius

Siųsti Versija spausdinimui

Ilgižių mokyklos-daugiafunkcio centro mokiniai dar pavasarį Vaikų velykėlių konkursui padarė didįjį margutį ir tapo prizininkais. Ta proga „Drugelių“ grupė ir I–VI klasių mokiniai vyko į Naisius.  Išvyka buvo linksma – visą kelią mus lydėjo nuostabūs gamtos vaizdai, Naisių vasaros teatro muzikinis spektaklis.
    Prie Naisių teatro muziejaus mus pasitiko gidė, papasakojusi įdomių nutikimų ir legendų.
    Pirmiausia aplankėme muziejų, sudarytą iš keturių stotelių. Pirma stotelė – archeologinių kasinėjimų radiniai, antra – Naisių įžymiausios vietos, trečia – Naisių vasaros filmo salė, ketvirta – menininko Gendvilo namų aplinkos galerija bei jo piešiniai.
    Vėliau Baltų dievų muziejuje apžiūrėjome dievų ir deivių skulptūras, saulės laikrodį. Dairėmės inkilų muziejuje po atviru dangumi – čia daugiau nei šimtas medžių turi po inkilą. Kita stotelė buvo Baltų žolynų muziejus – grožėjomės ryškių spalvų jurginais. Po apsilankymo muziejuje nudūmėme prie apžvalgos kalno, į jį patekome pro vartus su gandrais. Nuo šio kalno matėme beveik pusę Naisių kaimo, lankytinas vietas. Pakeliui į „Triušių salą“ grožėjomės skulptūromis. Aplink salą nutiestas tiltas, juo einant smagu stebėti didelius ir mažus triušiukus.
    Vėliau viena grupė keliavo į žirgyną bei literatūros muziejų, o kita ėjo lipdyti iš molio mažų smulkmenų indelių. Pabaigusios darbus grupės apsikeitė pramogomis. Literatūros muziejuje domėjomės rašytojo Zigmo Gaidamavičiaus-Gėlės gyvenimu. Pirmą kartą bandėme rašyti su žąsies plunksna. Atminimui gavome atvirukų su Naisių talismanais – gandrais. Naisių žirgyne glostėme žemaitukų veislės eržilus, kumeles. Vėliau grįžome į Naisių vasaros kultūros namus, čia atsigėrėme arbatos, užvalgėme.
    Smagu aplankyti Naisius. Sužinojome įdomių dalykų, aplankėme daugybę nuostabių vietų. Dėkojame mokytojoms, lydėjusioms mus kelionėje, bei nuostabaus grožio Naisių kaimo žmonėms, priėmusiems mus į svečius.