Respublikin? mokytoj? konferencija
Balandio 11 d. Vidukl?s Simono Stanevi?iaus gimnazijoje vyko respublikin? socialini? moksl? mokytoj? metodin?-praktin? konferencija Tarpdalykin? integracija ugdymosi s?kmei, j? organizavo mokytojos Gintar? Tytmonien?, Vilma Jokubauskien?, dorinio ir socialinio ugdymo metodin? grup? ir vietimo centras. Renginio tikslas sudaryti s?lygas mokytojams dalytis patirtimi, integruojant ugdymo turin?, priartinant mokym?si prie gyvenimo, pl?tojant bendr?sias mokini? kompetencijas, pritaikant uduotis pagal mokini? poreikius, vengiant dideli? mokymosi kr?vi?.
? konferencij? atvyko mokytojai i Raseini? Prezidento Jono emai?io ir iluvos gimnazij?, Raseini? altinio progimnazijos ir Viktoro Petkaus pagrindin?s mokyklos, Paupio ir Gyli? mokykl?-daugiafunkci? centr? bei sve?iai i Radvilikio r. Baisogalos ir Jonavos Jeronimo Ralio gimnazij?, Jonavos Lietavos, Panoteri? Petro Vai?i?no bei Jurbarko Vytauto Didiojo pagrindini? mokykl?.
Konferencijoje perskaityti devyni ?dom?s praneimai. Praktiniai pavyzdiai leido klausytojams ir prane?jams ?sivertinti, susipainti su integruot? pamok? pavyzdiais bei ?vairiomis integruot? veikl? mokyklose galimyb?mis.
Konferencijoje pasitvirtino nuostata, kad integruota veikla ?domi, naudinga, reikalaujanti k?rybikumo, bendradarbiavimo, kompetencij? tobulinimo ir i?ki?. Ianalizavus mokini? atsiliepimus apie integruotas pamokas, galima teigti, kad jos reikalingos. Mokytojas turi b?ti k?rybikas, derintis prie laiko tendencij?, iekoti patraukli? mokymosi b?d? ir priemoni?. Praneimai parod?, kad integruotos pamokos tapo priemone, kuria naudojantis mokymas ir mokymasis yra ?domesnis, greitesnis ir paprastesnis, o mokini? ?gytos inios gilesn?s, labiau apibendrintos.
Refleksijos metu konferencijos dalyviai pad?kojo organizator?ms ir teig? ivykstantys su naujomis mintimis, noru jau dabar kit? koleg? patirt? pritaikyti savo darbe.
Gintar? Tytmonien? ir
Romena Antanavi?ien?