Galvijai ir automobiliai

Ar?nas Dambrauskas   [1]

Už arklio ar kumel?s kain? dabar galima nusipirkti dar neblogai važiuojant? automobil?, netgi ne senesn? nei dešimties met?.                 

  Maždaug prieš dešimt met? tai buvo ne?manoma: karvi? ar arkli? kainos, palyginti su automobili?, atrod? tiesiog niekingos.            

  Galb?t žmon?s jau persisotino senais automobiliais. Kas iš to, kad vieno paprasto automobilio galia siekia iki keturi? šimt? arklio gali?? Vis tiek vienas, bet gyvas arklys tampa reikalingesnis ir patikimesnis, tod?l penkeri? met? eržilas dabar kainuoja tik vienu kitu t?kstan?iu mažiau, nei tokio pat amžiaus BMW.            

  O auginantiems stambi?j? žemaituk? veisl?s arklius penkerius metus mokamos subsidijos – 680 lit? per m?nes?.

  Žem?s ?kis, regis, atgauna savo prarast? prestiž? – tai vienintel? sritis, kurios beveik nepaliet? visk? aplinkui šienaujantis kriz?s dalgis. Galb?t tai  viena priežas?i?, kod?l senas automobilis dabar pigesnis net už m?šlo kratytuv?.