Kūrybiškumo pamatas – laisvas vaizduotės pasaulis

Siųsti Versija spausdinimui

Kas gali tvirtinti, kad gėlės kotas turi būti žalias, o žiedlapiai – ne kvadratiniai? Pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie kūrybiškumo ugdymo svarbą ir jo reikšmę sėkmingam ir kokybiškam vaiko gyvenimui.
Vaikai, dažnai turintys galimybę užsiimti menine ir kūrybine veikla, vėliau kur kas lengviau įsisavina visų disciplinų dalykus, tai įrodyta mokslo. Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ kūrybiškumo ugdymo metodinė grupė vykdė ilgalaikį ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybinį projektą „Kūryba šviesoje“. Šio projekto tikslas – ugdyti vaikų saviraišką ir kūrybiškumą vykdant kūrybines veiklas pagal Reggio Emilia metodiką.
Įgyvendinant projektą buvo kuriamas „Kūrybiškumo koridorius“, erdvė, kurioje vaikai gali rinktis kūrybai tinkamas medžiagas patys, o kūrybinis procesas vykdomas pagal vaiko asmeninę patirtį. Svarbiausia leisti vaikui pačiam tyrinėti ir atrasti, o ne suteikti atsakymus. Taip teigė šios metodikos pradininkas, filosofas Loris Malaguzzi.
Rasa Pocienė,
Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“
ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Komentarų nėra