K?rybiškumo pamatas – laisvas vaizduot?s pasaulis

[1]Kas gali tvirtinti, kad g?l?s kotas turi b?ti žalias, o žiedlapiai – ne kvadratiniai? Pastaruoju metu vis daugiau kalbama apie k?rybiškumo ugdymo svarb? ir jo reikšm? s?kmingam ir kokybiškam vaiko gyvenimui.
Vaikai, dažnai turintys galimyb? užsiimti menine ir k?rybine veikla, v?liau kur kas lengviau ?sisavina vis? disciplin? dalykus, tai ?rodyta mokslo. Raseini? lopšelio-darželio „Saulut?“ k?rybiškumo ugdymo metodin? grup? vykd? ilgalaik? ikimokyklinio amžiaus vaik? k?rybin? projekt? „K?ryba šviesoje“. Šio projekto tikslas – ugdyti vaik? saviraišk? ir k?rybiškum? vykdant k?rybines veiklas pagal Reggio Emilia metodik?.
?gyvendinant projekt? buvo kuriamas „K?rybiškumo koridorius“, erdv?, kurioje vaikai gali rinktis k?rybai tinkamas medžiagas patys, o k?rybinis procesas vykdomas pagal vaiko asmenin? patirt?. Svarbiausia leisti vaikui pa?iam tyrin?ti ir atrasti, o ne suteikti atsakymus. Taip teig? šios metodikos pradininkas, filosofas Loris Malaguzzi.
Rasa Pocien?,
Raseini? lopšelio-darželio „Saulut?“
ikimokyklinio ugdymo mokytoja