K?rybikumo ugdymas per vaidyb?

Versija spausdinimui

Vaik? k?rybikumas ikimokykliniame amiuje labiausiai atsiskleidia per menin? veikl?, nes kiekvienas vaikas, nepaisant jo menini? geb?jim? ar patirties, savo raikos poreik? ireikia spalvomis, linijomis, muzikos garsais, judesiais ar vaidyba. Kurdami k?rybikumui palanki? aplink? pedagogai siekia, kad ji b?t? turtinga, nuotaikinga, tenkinanti vaik? interesus, emocikai saugi.
Raseini? lopelio-darelio Liepait? pedagog? komanda organizavo vent? Senojo lagamino paslaptys Teatro dienai pamin?ti. ? j? sukviet? rajono ikimokyklinio ir priemokyklinio amiaus vaikus, pedagogus. Dalyvavo atstovai i Ilgii? mokyklos-daugiafunkcio centro, Girkalnio pagrindin?s mokyklos, Vidukl?s darelio, Raseini? lopeli?-dareli? Saulut? ir Liepait?. Pagrindinis ios vent?s tikslas buvo skatinti vaik? pasitik?jim? savimi, kurti, iekoti, atrasti, pasidiaugti vieniems kit? geb?jimais, puosel?ti vaik? ir pedagog? bendradarbiavim? menin?je srityje.
Kiekviena komanda vent?je parod? teatralizuotus pasirodymus pasirinkusi vien? i teatro anr?: pirtinini? l?li? vaidyba, pasak? inscenizacija, vaidyba su daiktais. Vaikai vaidindami perteik? personao emocij?, mintis, charakterio bruous, veiksmus vaizdavo mimikos, odio, balso intonacijomis. vent?s labirintais vediojo f?jos, kurios sename lagamine iekojo spalvot? paslap?i?, o tos paslaptys atskleid? teatralizuotus pasirodymus. Surasti ir atskleisti paslaptis pad?jo visas b?rys pagalbinink?: pietukai-petukai, bitut?s, iogas, f?ja, jie nuoirdiai tik?jo, kad visos spalvos yra graios ir reikalingos.
vent?s pabaigoje PU pedagog? Albina Kunigonien? pasidalijo ger?ja darbo patirtimi Teatrin?s veiklos ?traukimas ? ugdymo proces?.

Roma Kasparavi?ien?,
lopelio-darelio Liepait? pavaduotoja ugdymui

Komentarų nėra