Maironio takais po Dubysos regioninį parką

Siųsti Versija spausdinimui

Birželio 8 d. Betygalos Maironio gimnazijos 4 klasės mokiniai keliavo Maironio takais po Dubysos regioninį parką.
Apsilankėme Maironio gimtinėje Pasandravyje, pasigrožėjome Sandrava ir ąžuoliukų alėja, supomės alėjoje esančiomis sūpuoklėmis. Kaulakiuose lankėmės moderniame, interaktyviame, spalvingame Dubysos regioninio parko lankytojų centre. Ekspozicijoje ,,Apdainuotoji Dubysa“ keliavome Dubysos slėniais su žydinčiomis pievomis, spalvingais drugiais, ant sparnų nešančiais Maironio eiles, piliakalniais, Lyduvėnų tiltu, Betygalos apylinkių nuostabiais vaizdais. Makete kiekvienas ieškojome savo gimtojo kaimo. Pasiskirstę į komandas žaidėme interaktyvų žaidimą.
Aplankėme Betygalos bibliotekininkės Reginos Musteikienės Dubysos lankų pievų drugelių fotografijų parodą. Džiugu, kad toks įvairiapusis žmogus gyvena ir dirba Betygalos apylinkėse.
Suklaupę ant grindų žaidėme žaidimą apie Dubysos regioninį parką, draugiškai dėliojome paslaptingą dėlionę. Aplankę vabzdžių viešbutį sužinojome, kur ir kokie vabzdžiai peri, žiemoja, stebėjome, kur yra ir kaip atrodo kamanės lizdas.
Paskui pėsčiomis įveikėme dalį pažintinio tako ,,Maironio kelias padubysiu“. Apžvelgėme srauniosios Dubysos slėnius, stebėjome augaliją ir gyvūniją. Užkopėme į Padubysio piliakalnį. Pavargusias kojas gaivinome srauniame Dubysos vandenyje. Skaniai kirtome ant laužo keptas dešreles.
Visos ekskursijos metu mus kantriai ir nuoširdžiai lydėjo, įdomiais pasakojimais praturtino Dubysos regioninio parko ekologas Vaidas Greičius.
Supratome, kad mus jungia Dubysa, Maironis ir Betygala.