Mokyklos rengiasi atnaujinti ugdymo turin? Radvilikio ugdymo ?staig? patirtis raseinikiams

Versija spausdinimui

Siekiant, kad mokiniai b?t? parengti gyventi i?ki? ir galimybi? kupiname pasaulyje, b?tina patobulinti ugdymo turin? ir jo strukt?r?. Remiantis vietimo b?kl?s analize Lietuvos mokyklose atnaujinamas ugdymo turinys, paremtas kompetencij? ugdymu. Priemokyklinio ugdymo pakopoje pagal atnaujint? ugdymo turin? jau dirbama nuo i? mokslo met? pradios. Nuo 2023 m. rugs?jo pradedama dirbti 1, 3, 5, 7 klas?se ir I, III gimnazij? klas?se, o nuo 2024 m. rugs?jo 2, 4, 6, 8 klas?se ir II, IV gimnazij? klas?se. Tikimasi, kad i turinio kaita utikrins auktesn? bendrojo ugdymo kokyb?.
Kad darbas vykt? sklandiai, mokyklos ir mokytojai turi tam pasirengti. Vienas i pasirengimo b?d? bendradarbiavimas su kolegomis, dalijimasis patirtimi. 2023 m. kovo 23 d. rajono bendrojo ugdymo ?staig? lietuvi?, angl?, vokie?i? ir rus? kalb? mokytojai vyko ? stauot? Radvilikio rajono ugdymo ?staigose, kurios dalyvavo projektin?je veikloje rengiantis atnaujinti ugdymo turin?. Ivykai finansuoti l?as skyr? Raseini? rajono savivaldyb?, organizavo ir kuravo Raseini? rajono vietimo pagalbos tarnybos metodinink? Nijol? Vebavi?ien?.
Mokytojai apsilank? dviejose Radvilikio gimnazijose. Radvilikio Lizdeikos gimnazijoje buvo steb?tos lietuvi? ir angl? kalb?, lietuvi? kalbos ukrainie?iams pamokos, vyko pamok? aptarimai, dalykiniai pokalbiai. Teatro studijoje steb?tas mokini? spektaklis ,,Pab?gimas ? Akropol? vert? apm?styti paaugli?, t?v? ir vaik? bendravimo problemas. Susitikime su gimnazijos administracija buvo pristatyta projektin? veikla, pasidalinta pasirengimo atnaujinto turinio diegimo patirtimi. Radvilikio rajono Baisogalos gimnazijoje pasitikusi mokyklos direktor? ir grup? mokytoj? pirmiausia aprod? mokyklos edukacines erdves estetikas, linksmas, gyvas, akademikas, pritaikytas mokiniams ugdyti. Mokyklos komanda, pristatydama pasirengimo atnaujinti ugdymo turin? atliktus darbus, pasidalino patirtimi, atsak? ? klausimus, ik?l? problemas, kurias dar reikia ispr?sti, pvz., kaip vertinti mokinio kompetencijas.
Stauot? buvo tikslinga ir darbinga. Aptardamos dienos veikl? mokytojos teig?, kad pasitikrino inias, tur?jo galimyb? pasitikslinti, suprato, kad laikas iki rugs?jo trumpas, o nauj? darb? daug ir s?km? priklausys ne tik nuo mokinio darbo, bet ir nuo mokyklos bei mokytojo pasirengimo ?gyvendinti atnaujint? ugdymo turin?.
Laima Butvilien?,
Raseini? Viktoro Petkaus progimnazijos lietuvi? kalbos mokytoja

Komentarų nėra