Rajono švietimo ?staig? vadovai ruošiasi ugdymo turinio atnaujinimo ?gyvendinimui

[1]Raseini? rajono švietimo pagalbos tarnyba ir Raseini? rajono švietimo ?staig? vadov? metodinis b?relis, atliepdami ugdymo turinio atnaujinimo aktualijas ir ?traukiojo ugdymo ?gyvendinimo išš?kius, organizavo stažuot?, ieškodami lyderyst?s pavyzdži? Klaip?dos miesto mokyklose. Stažuot?s metu rajono švietimo lyderiai dom?josi ugdymo atnaujinimo patirtimis Klaip?dos Simono Dacho progimnazijoje, ?traukiojo ugdymo praktika Klaip?dos Vit?s progimnazijoje, mokymosi gyvenimui aspektais Klaip?dos Baltijos gimnazijoje.
Atnaujintos ugdymo programos mokyklos bus prad?tos ?gyvendinti jau ši? met? rugs?j?. Pasitinkant poky?ius, visada šiek tiek neramu. Stažuot?s metu aplankytose mokyklose vadovai ir pedagogai perdav? žinut?: „išv?dinti kambarius – visada naudinga sveikatai“, o ugdymo turinio atnaujinimas, tai ne revoliucija, tik reforma, tad reikia nusiteikti pozityviai ir viskas puikiai pavyks. Ugdymas šiandien orientuotas ne ? teisingo atsakymo pateikim?, bet ? keli? link atsakymo paieškos, radimo proces?, bendradarbiavim? su kitais. Mokymasis KAIP?, vietoje KO? Mokymasis gyvenimui, o ne pamokai, ypating? d?mes? skiriant emocinio intelekto ugdymui, ?traukimui, dalyvavimui ir tik tada pasiekimams.
Stažuodamiesi išgirdome puik? „žodži? kišen?je“ metod?. Patarimas kišen?je visada tur?ti žodžius „a?i?“, „prašau“ ir „atsiprašau“ gali pad?ti s?kmingai ?veikti ne tik ugdymo turinio atnaujinim?, ?trauk?j? ugdym?, bet ir kurti pozityvesn? aplink? ir santyk? visose gyvenimo srityse. Pasinaudodami stažuot?je išmokta praktika, d?kojame Raseini? rajono švietimo pagalbos tarnybos direktoriaus pavaduotojai Silvai Morkevi?ienei už galimyb? mokytis, dalintis ir pažinti.

Sandra Maslauskien?,
Raseini? rajono ugdymo ?staig? vadov? metodinio b?relio pirminink?