Raseini? rajono matematikos mokytoj? stažuot? Klaip?doje

[1]Atnaujinta matematikos bendroji ugdymo programa ?pareigoja mokytojus atkreipti d?mes?, kad šiuolaikinis ugdymas grindžiamas mokytoj? ir mokini? dialogu. Svarbu, kad kiekvienas mokinys br?st? kaip asmenyb? pagal savo poreikius ir išgales. Siekti, kad mokiniai ?gyt? kompetencij?, kurios b?tinos tolesniam mokymuisi ir prasmingam gyvenimui šiuolaikin?je visuomen?je. Norint išugdyti tokias mokini? kompetencijas, b?tina mokin? ?traukti ? aktyv? mokym?si.
Tuo tikslu balandžio 27 d. rajono matematikos mokytojams buvo suorganizuotas susitikimas su Klaip?dos matematikos mokytojais. Matematikos mokytojai dalyvavo matematikos dirbtuv?se ,,Pitagoro sapnas“, kurias ved? R?ta Jegnorait?-Juškien?, Klaip?dos Baltijos gimnazijos matematikos vyresnioji mokytoja, Gerda Surgautait?, Klaip?dos Baltijos gimnazijos neformaliojo švietimo mokytoja, Andrius Chomi?ius, Klaip?dos Baltijos gimnazijos neformaliojo švietimo k?rybin?s matematikos mokytojas; apskritojo stalo diskusijoje „Kolegialus mokymasis d?l matematikos pasiekim? gerinimo“. Patirtimi dalinosi Dovilija Jan?iauskien?, Klaip?dos miesto matematikos mokytoj? metodinio b?relio pirminink?, Rasa Karapetian, Klaip?dos lic?jaus matematikos mokytoja ekspert?.
Mokytojai pasis?m? id?j?, kaip susp?ti pakartoti su mokiniais ruošiantis PUPP ir VBE, pasitvirtino, kad susiduria su tokiomis pa?iomis problemomis ir išš?kiais, diskutavo, kaip dirbti su šiuolaikiniais mokiniais, kaip juos motyvuoti.
Po susitikimo Raseini? Šaltinio progimnazijos matematikos mokytoja metodinink? Silva Bartusevi?ien? sako: „privert? ? matematik? pažvelgti „kitu kampu“, vizualizuoti uždavinius“.
D?kojame Klaip?dos miesto pedagog? švietimo kult?ros centro kolegoms, matematikos mokytojams už pasidalint? ?domi? patirt?. Manome, kad kolegialumas, bendradarbiavimas, mokymasis kartu – pagrindin?s vertyb?s, kurios sudaro atsaking? poži?r? ? profesionalum?.
Saul? Sitavi?ien?,
Raseini? rajono
švietimo pagalbos tarnybos metodinink?