Rajono švietimo įstaigų vadovai ruošiasi ugdymo turinio atnaujinimo įgyvendinimui

Siųsti Versija spausdinimui

Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba ir Raseinių rajono švietimo įstaigų vadovų metodinis būrelis, atliepdami ugdymo turinio atnaujinimo aktualijas ir įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo iššūkius, organizavo stažuotę, ieškodami lyderystės pavyzdžių Klaipėdos miesto mokyklose. Stažuotės metu rajono švietimo lyderiai domėjosi ugdymo atnaujinimo patirtimis Klaipėdos Simono Dacho progimnazijoje, įtraukiojo ugdymo praktika Klaipėdos Vitės progimnazijoje, mokymosi gyvenimui aspektais Klaipėdos Baltijos gimnazijoje.
Atnaujintos ugdymo programos mokyklos bus pradėtos įgyvendinti jau šių metų rugsėjį. Pasitinkant pokyčius, visada šiek tiek neramu. Stažuotės metu aplankytose mokyklose vadovai ir pedagogai perdavė žinutę: „išvėdinti kambarius – visada naudinga sveikatai“, o ugdymo turinio atnaujinimas, tai ne revoliucija, tik reforma, tad reikia nusiteikti pozityviai ir viskas puikiai pavyks. Ugdymas šiandien orientuotas ne į teisingo atsakymo pateikimą, bet į kelią link atsakymo paieškos, radimo procesą, bendradarbiavimą su kitais. Mokymasis KAIP?, vietoje KO? Mokymasis gyvenimui, o ne pamokai, ypatingą dėmesį skiriant emocinio intelekto ugdymui, įtraukimui, dalyvavimui ir tik tada pasiekimams.
Stažuodamiesi išgirdome puikų „žodžių kišenėje“ metodą. Patarimas kišenėje visada turėti žodžius „ačiū“, „prašau“ ir „atsiprašau“ gali padėti sėkmingai įveikti ne tik ugdymo turinio atnaujinimą, įtraukųjį ugdymą, bet ir kurti pozityvesnę aplinką ir santykį visose gyvenimo srityse. Pasinaudodami stažuotėje išmokta praktika, dėkojame Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnybos direktoriaus pavaduotojai Silvai Morkevičienei už galimybę mokytis, dalintis ir pažinti.

Sandra Maslauskienė,
Raseinių rajono ugdymo įstaigų vadovų metodinio būrelio pirmininkė

Komentarų nėra